درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم!
سرخط خبرها

جام ششم دور از دستان پرسپولیس و گل‌محمدی؟| لیست خرید نامرغوب پرسپولیس!

  • کد خبر: ۷۷۹۴۴
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
  • ۲
جام ششم دور از دستان پرسپولیس و گل‌محمدی؟| لیست خرید نامرغوب پرسپولیس!
با وجود خرید بازیکنانی همچون ابراهیمی و دهقانی اما خبرهای خوبی حول فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و یکم شنیده نمی‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شرایط پرسپولیس به نظر می‌رسد خیلی خوب نیست و هواداران این تیم نگران قطع شدن روند قهرمانی‌های متوالی این تیم هستند. پس از جدایی حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی هم از این تیم جدا شد و راهی امارات شد. حالا هم خبر توافق سانتاکلارا و سپاهان به گوش می‌رسد که مساوی است با جدایی شهریار مغانلو علیرغم حضور در لیست یحیی گل‌محمدی.

علاوه بر این‌ها شنیده می‌شود وحید امیری نیز پیشنهاد‌های خوبی از قطر و امارات دریافت کرده و بدش نمی‌آید دوباره این تیم را ترک کند. چند سال قبل و در دوران برانکو هم امیری در شرایطی که پنجره پرسپولیس بسته بود، راهی لیگ ترکیه شد. آن زمان دلار ۱۴ هزار تومان بود و حالا دلار در آستانه ورود به کانال ۲۸ هزار تومان. پس نباید خیلی هم از وحید امیری توقع داشته باشیم که به پیشنهاد‌های دلاری بی‌توجه باشد!

خبر خوب برای گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس اینکه با وجود پایان قرارداد امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا، بعید است که این ۲ بازیکن پرسپولیس را ترک کنند. کامیابی‌نیا هفتمین سال جضور در پرسپولیس را تجربه خواهدکرد و عالیشاه نیز از لیگ برتر سیزدهم تا امروز همراه پرسپولیس است. او فقط یک برهه برای خدمت سربازی به همراه نوراللهی راهی تراکتور شد.

در بین بازیکنان پرسپولیس سیدجلال حسینی باسابقه‌ترین و پرافتخارترین بازیکن این تیم است. او در لیگ دوازدهم و در دوران سرمربی گری خوزه برای نخستین بار لباس پرسپولیس را بر تن کرد و امسال در لیگ ۲۱ هم کاپیتان پرسپولیس خواهدبود. البته در خصوص سیدجلال لازم است یادآوری کنیم یک فصل در لیگ قطر و یک فصل هم با لباس نفت تهران به میدان رفت و حضورش در پرسپولیس منقطع بوده است.

خرید‌های پرسپولیس در تابستان ۱۴۰۰

تا به امروز با توجه به وضعیت خط دفاعی پرسپولیس، با تصمیم یحیی گل‌محمدی علیرضا ابراهیمی از گل گهر جدا شد و به پرسپولیس پیوست. گفته می‌شود وی برای هر فصل ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دریافت خواهدکرد. این مدافع لیگ برتری، در صورت کسب افتخار با پرسپولیس دریافتی بیشتری خواهدداشت و آپشن‌هایش هم فعال می‌شود.

به جز ابراهیمی، قرار است به زودی علی نعمتی نیز به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود. مدافعی که در شهرخودرو مثل فرشاد فرجی، شاگرد گل‌محمدی بود، حالا قرار است به جمع سرخپوشان بیاید. برای نعمتی نیز پرسپولیس قرار است ۲ میلیارد بابت رضایت نامه و ۳ میلیارد هم دستمزد بدهد.

برای دفاع راست برخلاف آنچه که در رسانه‌ها مطرح شده، به نظر می‌رسد گل محمدی به تمدید با شیری رضایت داده و نمی‌خواهد فرشاد محمدی مهر را همچون دوران حضورش در مشهد، به جمع شاگردانش اضافه کند.

نکته عجیب دیگر در خصوص لیست خرید پرسپولیس، اما اشاره به نام سروش رفیعی بود. سرمربی فعلی پرسپولیس در روز‌هایی که هدایت شهرخودرو را برعهده داشت، سروش رفیعی را به تیمش برد، اما اصلا و ابدا از عملکرد او راضی نبود و معتقد بود که سروش رفیعی در پرس‌ها به تیمش کمک نمی‌کند و باعث می‌شود تیم در فاز دفاعی به مشکل بخورد.

بر همین اساس و با همین ذهنیت، باید بدانید که گل‍ محمدی نظر مثبتی نسبت به جذب رفیعی ندارد و هافبک سابق پرسپولیس و تراکتور در لیست سرخپوشان نیست.

در خصوص دفاع پرسپولیس جالب است بدانید که صحبت‌های اولیه با پورعلی گنجی انجام شده بود و اگر او رباط صلیبی نمی‌داد، قرار بود که این فصل در جمع شاگردان گل محمدی حضور یابد. مصدومیت بدموقع مدافع ملی پوش باعث شد پروسه پرسپولیسی شدنش باز هم به تاخیر بیافتد.

رضا دهقانی که توان بازی در پست وینگر چپ و راست را دارد، یکی دیگر از خرید‌های یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود. دهقانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی در رده‌های سنی جوانان و امید را در کارنامه دارد، در تیم‌های سپاهان و نساجی تا به امروز توپ زده و حالا باید پرسپولیسی‌ها امیدوار باشند که سرنوشت این بازیکن در پرسپولیس با بازیکنی مثل علی شجاعی به کل متفاوت باشد.

گرچه گل محمدی نام شهباززاده را به مدیران باشگاه داده، اما بعید است که سپاهان آقای گل خود را به این راحتی از دست بدهد. گرچه مغانلو را هم اصفهانی‌ها جذب کرده اند، اما با توجه به جدایی کیروش استنلی، شهباززاده می‌تواند یک جانشین خوب و سرحال برای مغانلو محسوب شود.  

شهباززاده رقمی نزدیک به پانزده میلیارد تومان به پرسپولیس اعلام کرده بود که طبیعتا برای سرخپوشان رقم سنگینی محسوب می شود. باید منتظر ماند و دید در نهایت آیا سمیعی همانطور که گل محمدی خواسته می تواند شهباززاده را قرمزپوش کند یا نه؟

نکته مهم اینکه پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر بیست و یکم، تنها ۲ جای خالی دارد و اگر بخواهند سرخپوشان شهباززاده را هم جذب کنند، تنها ۱ جای خالی دیگر خواهندداشت. شنیده می شود که یحیی گل محمدی اعلام کرده نیازی به مهدیخانی ندارد و مدیران سرخ‌ها این بازیکن را می توانند بفروشند. حتی در صورت ماندن وحید امیری در پرسپولیس، گل محمدی احتمالا دستور انتقال قرضی شجاعی به یک تیم دیگر را صادر کند.

درخصوص سایر بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی شنیده می شود سرمربی سرخپوشان گفته تنها در صورتی که نعمتی قرمزپوش نشد، با عارف آقاسی، مدافع فولاد مذاکرات آغاز شود. برای جانشینی نوراللهی نیز گل محمدی رضا اسدی، بازیکن سابق تراکتور را مدنظر قرار داده، اما مشخص نیست دقیقا این بازیکن با باشگاه اتریشی چه قراردادی بسته و ایا می تواند رضایتش را از این تیم بگیرد یا نه؟

پرسپولیس همانطور که برای مغانلو نتوانست، برای اسدی هم نخواهدتوانست رقم بالایی خرج رضایت نامه کند.

لیست احتمالی پرسپولیس در لیگ ۲۱

گلر: حامد لک، بوژدار رادوشوویچ

مدافع: علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، مهدی شیری، سیامک نعمتی

هافبک: میلاد سرلک، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، مهدی ترابی، احسان پهلوان

مهاجم: عیسی آل کثیر، رضا دهقانی، امید عالیشاه، مهدی عبدی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
چیزی که پرسپولیس را از بقیه تیمهای دیگر متمایز میکند عدم وابستگی این تیم به بازیکن سالاری است ونکته قابل تامل اینکه پرسپولیس قهرمانی رادروجود یکایک این تیم نهادینه کرده است وبدون بروبرگرد تنها تیمی که درایران شخصیت قهرمانی دارد یکی پرسپولیس وبعد استقلال است تنها رقیب پرسپولیس درجام بییت ویکم استقلال است که در جام بیستم دراواخر بسیارعالی بازی کردند ازانچه که خود داشتند اما تیمی مانند سپاهان ازجیب کارگران بیچاره کارخانه فولاد میلیاردها سرمایه این بیچارگان را به هدر میدهد و مشاهده کردیددراخرنتوانست حریف پرسپولیس شود وغیرازدرخواب جام را بالای سر ببرند اگر سپاهان امسال ازرتبه چهارم بالا امد من عمرا ازطرفداری تیمم کنار میروم قهرمان امسال بین دوتیم استقلال وپرسپولیس تعیین خواهد شد شک نکنید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
2
آقا جان می‌دونی چیه آقا یحیی اگه بازیکن گمنامی هم در اختیارش باشه بازهم قهرمانه وجام را می‌بره چه برسد با این شیر مردان پرسپولیس .خبر دیگه اینکه این فصل جام حذفی هم مال پرسپولیسه پس هی توبوق وکرنا نکنید که فلان تیم همه بازیکنان خوب را جذب کرد و بازیکن نامرغوب را پرسپولیس خرید .اینطوریه که یک تیم قهرمان همیشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->